יום ראשון, 1 באוגוסט 2010

פרגולות בעיצוב מיוחד

פרגולה יפנית
פרגולות בעיצוב מיוחד יכולות להוסיף ייחוד ויופי לגינה שלכם או לחצר. פרגולות למרפסת שמש או גג יכולות להיות פשוטות או מעוצבות ומיוחדות, אך רצוי להקפיד על כמה כללים:
פרגולות צריכות להתאים בגודל לשטח ולמבנה שלו. אם לא תשמרו על פרופורציות ומידות כל השטח יראה לא מזמין וגם לא יהיה פונקציונאלי.
פרגולות צריכות להתאים לעיצוב הכללי של הבית או החצר שלכם. אל תבחרו בעיצוב אוריינטלי או עיצוב מיוחד אחר עבור פרגולות גינה או מרפסת, רק מכיוון שהן נראות לכם יפות לכשעצמן. חישבו איך הן ייראו תוך מכלול העיצוב של הגינה / מרפסת / גג שלכם.
פרגולה בעיצוב אוריינטלי, עיצוב המשלב מאפיינים עיצוביים ואמנותיים מהמזרח הרחוק תהיה מאוד בולטת בחצר שלכם ותעניק לו משמעות מחודשת, פרגולה כזו יכולה להיות מוקד המשכירה הראשון והראשי של העין. לכן חשוב להתאים את הסגנון הכולל כך שעיצוב הפרגולה ישתלב בגינה. אם זהו סגנון שמתאים לכם, הוא בהחלט יכול להיות מיוחד ולתת את הטון העיצובי בגינה.
יש אנשים שיתאימו להם עיצובים פשוטים יותר ונקיים יותר, כאלה שלא מושכים את כל תשומת הלב. פרגולה היא גם כך פריט עיקרי בחצר שלכם, היא מושכת תשומת לב בכל צורה שהיא. אם מראה הפרגולה מיוחד מאוד, היא יכולה להכתיב במידה רבה את עיצוב הגינה כולה. פרגולות בהשפעה אוריינטלית כוללות קצוות מעוגלים יותר, בניגוד לקווים הישרים המקובלים בבניית פרגולות קלאסיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.